Ovaj projekt se provodi uz financijsku potporu Europske komisije. Objave vezane uz isti izražavaju isključivo stajalište autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom pri uporabi informacija koje se u njoj nalaze.
O PROJEKTU
Cilj projekta je doprinijeti stvaranju ruralnog edukacijskog centra za djecu i mlade s manje mogućnosti. Primjenom specifičnih metoda (poljoprivreda, obrazovanje o okolišu, interakcija s lokalnim stanovništvom, itd.) u ruralnom području volonteri će dizajnirati i razvijati obrazovne i rekreacijske sadržaje budućeg centra.
Unutar ovog projekta volonteri će razvijati sadržaje održivog i ekološkog turizma kroz poljoprivredne aktivnosti (vrt, cvjetnjak), kao i projektiranje i izgradnju edukacijskih sadržaja (vanjski rekreacijski park).
U interakciji s lokalnim stanovništvom, volonteri će osmisliti i razviti koncept socijalnog poduzetništva na temelju sadržaja koji su prethodno razvili. Na taj će način razvijati svoja znanja i vještine, uglavnom poduzetničku inicijativu, interkulturalnu svijest, komunikacijske vještine, komunikaciju na stranom jeziku i razne praktične vještine (npr. Rukovanje alatom, primjena materijala, održavanje, izgradnja).
Otkrivanjem tehnika gradnje i obnove mladi će razviti svijest o važnosti poštivanja i očuvanja prirode te posljedično promicati socijalnu uključenost, interkulturalnost i jačanje kompetencija.
Život u zajednici omogućit će volonterima učenje novih jezika, učenje o drugim kulturama te razviti njihov osjećaj društvene koristi i građanske dužnosti.
OSNOVNE INFORMACIJE
Ime projekta: | Ecoville: Designing Sustainable Rural Community |
Vrsta projekta: | Europske snage solidarnosti, volonterski timovi |
Datumi glavne aktivnosti: | 07. – 21.09.2021. (+2 putna dana, 06. i 22.09.2021.) |
Lokacija: | Vrhovčak, Samobor, Hrvatska |
Broj volontera: | 16 (4 volontera po državi) |
Dob volontera: | 18-30 |
Sudjelujuće države | Spain, Italy, Romania, Bulgaria |
ZADACI VOLONTERA
– stvaranje i konstrukcija elemenata rekreacijskog parka na otvorenom (uključuje obradu drveta, bojanje, poravnavanje, sadnju itd.);
– sadnja i održavanje vrta i cvjetnjaka;
– stvaranje ideja socijalnog poduzetništva za edukacijski centar i novorazvijene rekreacijske sadržaje;
– sudjelovanje u mentorstvu;
– održavanje soba i zajedničkih prostora koje koriste.