Go To Market Workshop
Ciklus radionica Go To Market Udruga za održivi razvoj Pozitiva Samobor održava u okviru projekta Tvornica uspjeha.
Ova radionica koja je predviđena za buduće poduzetnike održana je kroz 3 modula:
Modul 1: Platno poslovnog modela održan je 01.07.2020.
Modul 2: Osnove analize tržišta i određivanje jedinstvene prodajne prednosti održan je 18.07.2020.
Modul 3 pod temom: Komunikacijske vještine održan je 15.07.2020.
Radionicu je vodila Snježana Kupres koja je prodajni stručnjak i NLP trener, po struci je ing. zračnog prometa s 25 godina radnog iskustva u prodaji, od čega je 19 godina na izvršnim pozicijama u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama. Planiranjem, pripremom i izvođenjem edukacija i radionica bavi se od 2009. započevši kao akreditirani trener Malaysia airlines akademije u Kuala Lumpuru, Malezija.
Fokus programa je na prijenos teorije i primjera iz prakse, interakciji s polaznicima te vježbama.
MODUL 1: Platno poslovnog modela
U ovom modulu fokus je bio na prijenosu teorije i primjera iz prakse, interakciji sa polaznicima te vježbama.
Teme koje su polaznici objedinili na radionici sastojale su se od devet elemenata poslovnog modela:
– ciljana skupina
– vrijednost proizvoda i usluge
– kanali prodaje
– odnosi sa kupcima
– ključne aktivnosti potrebne za stvaranje proizvoda / usluga
– ključni resursi potrebni za pokretanje i održivost poslovanja
– struktura troškova
– izvori prihoda
– uputa kako izraditi poslovni model korištenjem Platna poslovnog modela
Da bi radionica bila interesantnija i dinamičnija, podjeljen je zadatak polaznicima koji su trebali do slijedećeg modula napraviti, a to je izrada poslovnog modela. Polaznici su dobili platno sa svim uputama za izradu platna poslovnog modela svoje poslovne ideje.
MODUL 2: Osnove analize tržišta i određivanje jedinstvene prodajne prednosti

Fokus ovog modula bazirao se na tome da polaznici nauče kako napraviti jednostavnu analizu tržišta (konkurencija, aktivnosti konkurencije na tržištu) te precizno odrediti prodajnu prednost vlastitog proizvoda ili usluge.
Teme koje su obrađene tijekom radionice:
- Povratna infromacija o izradi poslovnog modela (na praktični zadatak između modula)
- Zašto je važno poznavati konkurenciju
- Kako odrediti i prema kojim kriterijima tko su ključni konkurenti na tržištu
- Struktura SWOT analize (snage proizvoda / usluge, slabosti proizvoda /usluge,moguće prilike na tržištu, moguće prijetnje na tržištu
- Definiranje jedinstvene prodajne prednosti vlastitog proizvoda i usluge (po čemu se proizvod ili usluga razlikuje od drugih proizvoda / usluga na tržištu
Između modula 2 i modula 3 polaznici su dobili 2 zadatka.
Zadatak 1: odrediti 3 najvažnija konkurenta na tržištu za njihov proizvod / uslugu
Zadatak 2: definirati prodajnu prednost vlastitog proizvoda/ usluge
MODUL 3: Komunikacijske vještine – predstavljanje proizvoda i usluga
U ovom modul polaznici su učili kako predstaviti proizvod ili uslugu na način da zainteresiraju kupce / klijente te da ih potaknu na kupnju.
Teme koje im pobliže objašnjavaju svrhu poticanja korisnika/ investitora na odluku o kupovini ili ulaganju:
- Povratna informacija polaznika na zadane zadatke između modula
- FAB tehnika prezentiranja proizvoda i usluga kroz tri elementa (značajke, prednosti, koristi ) proizvoda i usluga
- 4 Mat metoda – struktura izrade prodajne prezentacije
- Povratna informacija polaznika na program
Cilj radionice je bio razvoj komunikacijskih vještina sudionika i njihovo korištenje na strukturiran način kako bi na pravilan način mogli potaknuti na kupovinu ili investiciju ta svoj proizvod.